Blogger Templates

Saturday 23 April 2011

. . ^_^ !!

aku ketawa dia kate aku geylaa ,
aku menangis dia kate aku sakit jiwa ,
aku senyum dia kate aku mengade ngade ,

aku ke library dia kate aku muka study ,
aku ke tandas dia kate aku nuc mencermin diri ,
aku berdiri dia kate aku tayang body ,
aku duduk dia kate aku letih berdirii ,

aku termenung dia kate aku teringat pakwe ,
aku gigit jari dia kate aku kecewa bercinta ,
aku kelip mata dia kate aku nuc tackel dia ,

aku ke dobi dia kate aku pompuan mlz
aku ta nuc mkn dia kate aku diet

aku ke padang dia kate aku nuc jadi olahragawati
aku ke masjid dia kate aku nuc berdakwah
aku menjeling dia kate aku sket aty
aku tngk cermin dia kate aku nuc melawa .

aku .... aku .... ahhh !!! sume nyaa ta kne !
kalo dia , eh ! sume nya kne .
aku rileks sajaa , dia yang ta tentu rasa
dia resahh aku buadd selambaa jaa ..

0 comments: